ثبت نام استارتاپ تریگر ۳ (تابستان ۹۴)

پذیرفته شدن استارتاپ‌های شریفی در رویداد iBridges برلین
۲۳ اسفند ۱۳۹۳
گزارش برگزاری سومین رویداد استارتاپ تریگر
۴ مهر ۱۳۹۴

استارتاپ تریگر رویدادی‌ست که به صورت فشرده (طی ۶ روز)، آموزش‌های ضروری  برای تبدیل ایده به یک استارتاپ خوب را برای شما فراهم می‌کند، همچنین در طول رویداد از طریق برنامه‌های متفاوت فرایند تیم سازی ممکن خواهد شد. می‌توانید هم تیمی‌های توانمندی برای خود پیدا کنید یا به تیم هایی با ایده‌های جذّاب، ملحق شوید.

IMG_0064

 

سومین رویداد استارتاپ تریگر در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد و برای اولین بار به صورت جداگانه رقابت تیم های “فنی – مهندسی” و “IT/ICT” را دربر می گیرد.

 

در ۴ روز ابتدایی رویداد، ۶ کارگاه برای شما تدارک دیده ایم که ۲ عنوان به صورت عمومی برای هر دو گروه فنی مهندسی و IT/ICT و ۴ عنوان به صورت تخصصی و موازی برگزار خواهند شد.

IMG_0065

این رویداد را چه کسانی برگزار می کنند؟

طراحی، برنامه ریزی و برگزاری رویداد استارتاپ تریگر برعهده ی  ستاک (ستاد توسعه ایده های کارآفرینانه) می باشد و مرکز کارآفرینی، شتاب دهنده، مرکز رشد فناوری های پیشرفته و دفتر توسعه و انتقال فناوری دانشگاه صنعتی شریف، حامیان علمی و مالی و معنوی این رویداد هستند.

برنامه کارگاه ها

کارگاه روز اوّل (۲۴ مرداد) – یک کارگاه عمومی

مخاطب: تمامی شرکت کنندگان

 عنوان :  طراحی مدل کسب و کار به زبان ساده (Business Model)

مدرّس: مهندس فرید خواهشی- مدیر عملیات شرکت رهنما

 

کارگاه روز دوم (۲۵ مرداد) – دو کارگاه تخصصی (هم زمان)

کارگاه اول:

مخاطب: شرکت کنندگان بخش فنی

عنوان  :  روش‌های اخذ استاندارد در زمینه مهندسی پزشکی   

مدرّس: مهندس حمید عزیززاده-  شرکت پویندگان راه سعادت

 

کارگاه دوم:

 مخاطب: شرکت کنندگان بخش IT/ITC

عنوان: استارتاپ در یک نگاه: ایده، تیم، اجرا

مدرّس: مهدی مظاهری- بنیانگذار استارتاپ چیتار

 

کارگاه روز سوم (۲۷ مرداد) – دو کارگاه تخصصی (هم زمان) 

کارگاه اول:

مخاطب: شرکت کنندگان بخش فنی

عنوان : چالش ها و چشم انداز مهندسی پزشکی در ایران

مدرّس ها: دکتر فرزام فرهمند- استاد بیومکانیک دانشگاه صنعتی شریف

مهندس سعید شکری- مدیرعامل شرکت معین بهبود پارس

 

کارگاه دوم:

مخاطب: شرکت کنندگان بخش IT/ITC

عنوان :  توسعه مشتری و مدیریت محصول

مدرّس: حمیدرضا ماهیار- دانشجوی دکترای مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف

 

کارگاه روز چهارم ( ۲۸ مرداد) – یک کارگاه عمومی

مخاطب:  تمامی شرکت کنندگان

عنوان:  ارائه ایده به سرمایه گذار و نقشه مالی (Pitching and Financial Analysis)

مدرّس: شهرام صادقی– از بنیان‌گذاران و مدیر اجرایی SoAmpli

 

در دو روز پایانی، رقابتی جداگانه و هم زمان بین تیم های فنی-مهندسی و IT/ICT برگزار خواهد شد که به این صورت می باشد:

 

IMG_0891IMG_0807

 

 

 

 

 

 

 

 

بخش IT/ICT:  تیم هایی که برای ایده های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شکل گرفته اند، می توانند ایده های خود را در این دو روز توسعه داده و نمونه اولیه (Prototype) آن را با کمک منتورها و مشاوران ارشد (Peer Advisors – بنیانگذاران استارتاپ های شریفی) آماده کنند تا در روز آخر آن را  در برابر سرمایه گذاران ارائه دهند.

 

بخش فنی مهندسی- تجهیزات پزشکی: در این بخش یکی از ۴  نیاز اساسی صنعت در زمینه ی تجهیزات پزشکی که از قبل به شما معرفی شده را انتخاب کرده و پس از تشکیل تیم و رقابت در دو روز پایانی،  شانس دریافت حمایت تسهیلانی دفتر توسعه و انتقال فناوری دانشگاه صنعتی شریف را خواهید داشت.

 

ایده های بخش تجهیز پزشکی:

 

۱. اکسیژناتور (Oxygenator)oxygnator

 

۲. پمپ تزریق سرنگ (Syringe Pump)pump

 

 

۳. پلی پروپیلن مورد استفاده در صنایع پزشکی (Polypropylene Medical Grade)

pp

 

۴. سلامت هوشمند (Smart HealthCare)

internet-of-things-for-health

 

در انتهای رویداد، تیم و ایده شما در هر یک از زمینه های تجهیز پزشکی/ فناوری اطلاعات و ارتباطات به صورت مجزا توسط داوران تخصصی ما مورد سنجش قرار می‌گیرند و  به تیم‌های برتر جوایزی به شرح زیر اهدا خواهد شد:

IMG_1329

IMG_1328

 

 

 

 

 

 

 

جوایز بخش IT/ICT:

  • تیم اوّل ۲/۵۰۰/۰۰۰ تومان
  • تیم دوم ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان
  • تیم سوم ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان

* شانس ورود به برنامه شتاب دهنده ی شریف و استقرار ۶ ماهه در مجتمع خدمات فناوری شریف به همراه حمایت مالی و مشاوره های فنی و کسب و کار برای سه تیم برتر

** برای استفاده از برنامه ی شتاب دهنده ی شریف، لازم است حداقل ۵۰ درصد از بنیانگذاران تیم ، دانشجو یا فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف باشند.

IMG_1931

 

جوایز بخش فنی مهندسی- تجهیزات پزشکی:

  • تیم اوّل ۲/۵۰۰/۰۰۰ تومان
  • تیم دوم ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان
  • تیم سوم ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان

* دریافت حمایت مالی از طرف دفتر توسعه و انتقال تکنولوژی شریف به منظور توسعه طرح های سه تیم برتر.

** برای استفاده از حمایت مالی دفتر توسعه و انتقال تکنولوژی شریف، لازم است حداقل یک نفراز بنیانگذاران تیم ، دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف باشند.

final

 

برنامه روزهای برگزاری :

 

ملاقات سریع (Fast Meeting)

در طول چهار روز ابتدایی رویداد، طی چهار مرحله شما یک بار در مقابل سایر شرکت کنندگان مرتبط با حوزه خود قرار گرفته و در مورد ایده‌ها و توانمندی‌هایتان با یکدیگر گفتگو می‌کنید، در هر گفتگو، هر نفر ۹۰ ثانیه زمان دارد و هر روز در مقابل تعداد مشخصی از شرکت کنندگان قرار می‌گیرید. این قسمت از برنامه فرصتی ایده آل برای پیدا کردن هم تیمی‌های توانمند و ایده ای متفاوت برای تشکیل تیم است.

IMG_0717

 

چه کسانی می‌توانند در این رویداد شرکت کنند؟

شرکت کنندگان در دو حوزه ی IT/ICT و فنی-مهندسی هر کدام باید واجد شرایط زیر باشند:

حوزه IT/ICT :

  • محدودیت سنی: ۱۸ تا ۳۰ سال
  • محدودیت پیشینه: همه ی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های فنی مهندسی و علوم پایه

حوزه فنی مهندسی:

  • محدودیت پیشینه: دانشجویان ویا فارغ التحصیلان مقطع تحصیلات تکمیلی در رشته های فنی-مهندسی و علوم پایه

IMG_1352

هزینه شرکت در این رویداد به شرح زیر است:

  • دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف ۳۰/۰۰۰ تومان
  • دانشجویان سایر دانشگاه‌ها ۵۰/۰۰۰ تومان
  • سایر افراد۷۰/۰۰۰تومان

(لازم به توضیح است که هزینه بالا پوشش‌دهنده تمامی خدمات ارائه شده در رویداد که در برنامه جدول زمانبندی قابل مشاهده است، می‌باشد)

 

زمان ثبت نام برای سومین رویداد استارتاپ تریگر به پایان رسیده است.

قابل توجه افرادی که تاکنون رزومه ی خود را ثبت نموده و ایمیل حاوی عکس خود را ارسال کرده اند:

*اگر قطعی بودن ثبت نام شما به صورت تلفنی تا امروز به شما اعلام شده است، لطفا مراحل زیر را انجام دهید تا ثبت نام شما تکمیل شود:

۱) با توجه به دسته بندی ذکر شده در سایت، هزینه ی متناسب با شرایط خود را هر چه سریعتر از طریق این آدرس پرداخت نمایید و فایل پی دی اف/ پرینت اسکرین مبلغ پرداختی خود را ذخیره کنید.

۲) بلافاصله پس از پرداخت، فایل پرداختی خود را به آدرس info@setak.sharif.ir ارسال کنید.

اطلاعات تکمیلی شرکت در رویداد تا پایان هفته برای شما ارسال خواهد شد.

**اگر تا پایان امروز با موضوع قطعی شدن ثبت نام تماسی را دریافت نکردید:

۱) به دلیل تعدد درخواست های ارسالی و محدود بودن ظرفیت رویداد، در مقایسه با دیگر شرکت کنندگان، رزومه ی شما در لیست رزرو قرار دارد و در صورت افزایش ظرفیت رویداد و یا کنسل شدن حضور افراد شرکت کننده، تا پایان روز پنج شنبه ۲۲ مردادماه با شما تماس گرفته خواهد شد.

۲) نام شما در لیست پیش ثبت نام چهارمین رویداد استارتاپ تریگر در پاییز ۱۳۹۴ در دانشگاه صنعتی شریف قرار خواهد گرفت و زمان این رویداد متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

*** با توجه به درخواست های متعدد جهت شرکت در کارگاه های این رویداد به اطلاع افراد علاقمند می رساند که با توجه به محدودیت های فیزیکی و ساختاری، در این رویداد متاسفانه امکان ثبت نام مجزا برای کارگاه های آموزشی وجود ندارد. لازم به ذکر است برای استفاده ی هر چه بهتر، فیلم های کارگاه ها پس از تدوین در اختیار افراد علاقمند قرار خواهد گرفت.

برای اطلاع از روش دریافت فیلم کارگاه ها با آدرس info@setak.sharif.ir با ما در ارتباط باشید.

شروع پیش ثبت نام چهارمین رویداد استارتاپ تریگر: از۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۴

 

 

2 دیدگاه ها

  1. محمد گفت:

    سلام
    من میخواستم به عنوان بازدیدکننده توی این رویداد شرکت کنم؟ آیا امکانش وجود داره؟

    • Setak گفت:

      دوست گرامی
      به دلیل محدودیت های فیزیکی و ساختاری رویداد، متاسفانه در این دوره امکان میزبانی افراد به عنوان بازدید کننده را نخواهیم داشت.
      می توانید از شبکه های اجتماعی و وبلاگ ستاک خبرهای رویداد و گزارش تصویری آن را دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *