کارگاه اختصاصی «بازاریابی دیجیتال»

گزارش کارگاه اختصاصی «راهنمای چارچوب اسکرام»
۱۴ تیر ۱۳۹۶
تریگر
گزارش پیش کارگاه دوم هفتمین دوره رویداد…
۱۵ تیر ۱۳۹۶

درباره این کارگاه:

بازاریابی دیجیتال با راهکار هایی از قبیل  بهینه سازی وب سایت، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوا و یا بازاریابی موبایلی سرو کار دارد. در دنیای امروز با افزایش استفاده از ابزارهای دیجیتال، استفاده از این نوع بازاریابی برای هر نوع کسب‌وکاری ضرروی می باشد.

 

چه کسانی این دوره را برگزار می‌کنند؟

ستاک (ستاد توسعه ایده‌های کارآفرینانه) با همکاری مرکز کارآفرینی  این رویداد را برگزار می‌کند.

 

photo_2017-07-05_20-01-29

 

مسائل مورد بررسی در این کارگاه:

  • هدف کسب‌وکار ما چیست؟
  • خدمات یا محصولات ما برای چه کسی ارائه می شود؟
  • چطور می توان نیاز های مشتریان خودمان را تامین کنیم؟
  • چه اقشاری می توانند مخاطب یا مشتری ما باشند؟

 

مدرس دوره:

جناب آقای کیارش عباس زاده

 

سابقه کاری:

  • ۱۱ سال تجربه سرپرستی، هدایت و مدیریت تیم ها و گروه های کوچک و بزرگ
  • برگزاری تدریس کارگاهی دوره های بازاریابی و فروش، کارآفرینی و شروع کسب‌وکار در دانشگاه ها، شرکت‌ها و موسسات خصوصی

 

تاریخ برگزاری دوره:

شنبه ۱۷ و ۲۴ تیرماه، ساعت ۱۵ الی ۱۹

 

ما را دنبال کنید و در جریان اخبار مربوطه قرار بگیرید:

۰۲۱-۶۶۱۶۶۲۴۹                      ۰۲۱-۶۶۱۶۶۲۰۶

telegram   کانال تلگرام ما

instagram   صفحه‌ی اینستاگرام ما

twitter   صفحه‌ی توییتر ما

این کارگاه ویژه استارتاپ‌های مستقر در شتابدهنده شریف می‌باشد.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *