عوامل تاخیر توسعه ی خودروهای الکتریکی

۱۱ عامل اساسی در موفقیت استارتاپ
۱۴ بهمن ۱۳۹۶
۱۵ نکته برای افرادی که تازه پا به عرصه ی کسب و کار گذاشته اند
۱۱ اسفند ۱۳۹۶

وسایل نقلیه الکتریکی: منتظر بمانید و نگرشی که باعث به تاخیر افتادن این فرآیند می­ شود را مشاهده کنید

پیش ­بینی شده است که تعداد خودروهای الکتریکی موجود در انگلستان به طرز چشم­گیری روبه افزایش برود. این روند با وضع قانون منع فروش خودروهای بنزینی و دیزلی از سال ۲۰۴۰ میلادی، سرعت یافته است.

 

علی ­رغم اینکه فروش خودروهای الکتریکی  درحال افزایش است ، به نظر می ­رسد که مصرف ­کنندگان هنوز متقاعد نشده ­اند.  به­ طور مثال ، کسب ­و کارها  در تغییر روند تولیدات خود – حداقل در این زمان-  بسیار محتاطانه عمل می ­کنند.

 

مطابق تحقیقاتی که YouGov انجام داده است ، ۴۵ درصد از تصمیم گیرندگان ارشدی که با آنها مصاحبه شده است ، تمایلی به سرمایه  ­گذاری روی خودروهای الکتریکی و زیرساخت ­های مربوط به آن تا قبل از سال ۲۰۲۵ ندارند.

 

عدم وجود ایستگاه های شارژ این خودروها به عنوان یکی از موانع سرمایه ­گذاری معرفی شده است.

 

مهم­ترین موانع برسر راه سرمایه ­گذاری دراین زمینه به صورت زیراست:

  • کمبود نقاط شارژ خودرو در جاده ­های انگلستان (۳۲%)
  • عمر کم باتری­ ها که می­ تواند زمان سفر را محدود کند (۳۰%)
  • و هزینه­ های بالای مربوط به نصب(۲۹%)

 

درضمن ۵۱ درصد از پاسخ­ دهندگان اعلام کرده­ اند که در مورد فرصت­ هایی که وسایل نقلیه الکتریکی برای کسب و کارشان فراهم می ­کند ، اطلاعی ندارند.

 

 

دولت پشتیبانی بیشتری را از بازار خودروهای الکتریکی ارائه می­ دهد

بنابراین ، مجموعه ­ای از اقدامات در بودجه ماه گذشته برای تقویت بازار خودروهای الکتریکی(EV) در انگلستان انجام شده است.

 

 این کار شامل سرمایه­ گذاری ه­ایی به مبلغ ۴۰۰ میلیون یورو برای زیرساخت­ های مربوط به شارژ خودروها و امتیاز عدم پرداخت مالیات برای افرادی که از EV در محل کار خود استفاده می ­کنند ، می ­شود.

 

درحال حاضر، کسب­ و کارهای بسیار کمی خدمات “شارژ در محل” را ارائه می ­دهند. با این ­حال، تحقیقات YouGov نشان داده است  که ۳۸ درصد از تصمیم گیرندگان ارشد، با سودمند بودن ارائه این خدمات موافق هستند.

 

خدمات ” شارژ در محل ” از اهداف پایداری پشتیبانی می­ کنند

۵۷ درصد از پاسخ­ دهندگان ، داشتن امکانات “شارژ در محل “را به عنوان بزرگترین مزیت CSR می­ دانند. درواقع خودروهای الکتریکی می­توانند از کسب ­و کار کربن ( سوخت ­های فسیلی) سوددهی بیشتری داشته باشند.

 

راه­ حل جدید بخش ما ، کمک به کسب ­و کارهای مختلف درمورد تاثیر EV ها در برنامه ­های مربوط به آنهاست.

 

 

برای دیدن منبع، اینجا را کلیک کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *