گزارش کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری

۱۰ نکته ی استارتاپی که به سختی آموخته شدند
۲۴ فروردین ۱۳۹۷
stockoption_sharifacc
کارگاه آموزشی تسهیم سهام
۲۹ فروردین ۱۳۹۷

نام کارگاه: مدیریت ارتباط با مشتری ، کارگاه عمومی

مکان و زمان برگزاری کارگاه: ۲۲ فروردین ماه ساعت ۱۶ الی ۱۹ در سالن جلسات c مجتمع خدمات فناوری

مدرس کارگاه: آرمان فاطمی (مدیر CRM سابق اسنپ، موسس استارتاپ واکاویک)

درباره این کارگاه:

مدیریت روابط مشتریان یا CRM در شرکت‌های مختلف ایران، عبارت شناخته شده و حتی پرکاربردی است، اما به همان میزان که شناخته شده است، معانی متفاوتی در ذهن افراد مختلف القا می کند. واقعیت این است که مفهوم و جایگاه CRM در یک شرکت دولتی در ایران، بسیار متفاوت با مفهوم و جایگاه آن در یک Startup حوزه IT است.

در این کارگاه استاد به بیان تعریف CRM، طراحی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتریان، باشگاه مشتریان، جایگاه سازمانی CRM، ابزارها CRM، ترند‌های جدید در CRM و بحث پیرامون این مباحث پرداختند.

crmrep_sharifacc

 

فایل ارائه این کارگاه را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود

ما را دنبال کنید و در جریان اخبار مربوطه قرار بگیرید:

۰۲۱-۶۶۱۶۶۲۴۹                      ۰۲۱-۶۶۱۶۶۲۰۶

telegram   کانال تلگرام ما

instagram   صفحه‌ی اینستاگرام ما

twitter   صفحه‌ی توییتر ما

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *