کارگاه بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی

seo_sharifacc
گزارش کارگاه آشنایی با مسائل حقوقی برای استارتاپ‌ها
۱۹ تیر ۱۳۹۷
30rang_sharifacc
سلسله کارگاه‌های سیرنگ
۲۰ تیر ۱۳۹۷

 کارگاه بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی

یکی‌از مهم ترین دقدقه‌های استارت‌آپ‌ها هزینه تبلیغات و انتخاب موثرترین روش تبلیغات می‌باشد .معمولا استارت‌آپ ها در مرحله جذب مخاطب می‌باشند٬ یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای این مرحله بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است. همچنین به دلیل نرخ نفوذ شبکه‌های اجتماعی دربین کاربران ایرانی یکی از بهترین ابزارهای mvp محصول وخدمات یک استارت‌آپ میتواند ربات ویا کانال در‌پیام‌رسان‌ها پرطرفدار بین کاربران باشد .
دراین کارگاه درباره استراتژی حضور درشبکه‌های اجتماعی و جدید ترین تکنیک‌‌های تولید محتوا وبازاریابی و جذب مخاطب از‌طریق شبکه‌های اجتماعی خواهیم پرداخت .درادامه درباره ربات‌ها و آینده آن‌ها در پیام رسان‌ها صحبت خواهدشد.

 

چه کسانی این دوره را برگزار می‌کنند؟

ستاک (ستاد توسعه ایده‌های کارآفرینانه) با همکاری مرکز کارآفرینی  این رویداد را برگزار می‌کند.

مسائل مورد بررسی در این کارگاه:

 

استراتژی حضور درشبکه های اجتماعی
مفاهیم سوشال مدیا، سوشال نتورک و مسنجرها
کاربردهای شبکه های اجتماعی در بازار امروز
محتوا در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها
تکنیک های تولید محتوا
مخاطب و رازهای جذب و نگهداری آن
روش های مختلف تبلیغات

 

مدرس کارگاه:

مدرس علیرضا عبادوز
فعال حوزه کسب و‌کار و توسعه‌دهنده وب
کارشناس خبره در حوزه شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال

 

زمان برگزاری:

سه شنبه ۲۵ تیر ماه ساعت ۱۶ الی ۲۰

 

مهلت ثبت‌نام به اتمام رسیده است.

برای اطلاع از اسامی پذیرفته‌‌شدگان کلیک کنید.

مکان کارگاه برای پذیرفته‌شدگان ایمیل خواهد شد.

 

ما را دنبال کنید و در جریان اخبار مربوطه قرار بگیرید:

۰۲۱-۶۶۱۶۶۲۴۹                      ۰۲۱-۶۶۱۶۶۲۰۶

telegram   کانال تلگرام ما

instagram   صفحه‌ی اینستاگرام ما

twitter   صفحه‌ی توییتر ما

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *