کارگاه روابط عمومی استارتاپ ها

۴ نکته برای عنوان ایمیلی که نظر خواننده ها را جلب کند
۴ دی ۱۳۹۷
کارگاه سیرنگ
کارگاه سیرنگ
۱۰ دی ۱۳۹۷

روابط عمومی استارتاپ ها

روابط عمومی (Public Relation) و یا به اختصار PR به معنی مدیریت ارتباط میان سازمان و همه‌ی افرادی است که با آن سرو کار دارند. مبنای کار روابط عمومی (PR) گوش دادن به مشتریان است. روابط عمومی گویی با فهم خواسته‌های مشتریان پیمان بسته است. روابط عمومی فرآیندی‌ست که با توجه مستقیم به نظرات مشتریان، در پی یافتن پاسخ‌هایی برای سوالات اساسی برنامه‌های ترویجی یک شرکت است.

 

مسائل مورد بررسی در این کارگاه:

رتباط با رسانه رایگان چطور ممکن است
– چطور یک تیم روابط عمومی موفق بسازیم
– چطور اولین کمپین رسانه‌ای خود را راه بیندازیم
– برنداستوری: ویژگی‌های داستان یک استارتاپ که هر رسانه‌ای مشتاق شنیدن آن است!

 

مدرس دوره:

جناب آقای رضا جمیلی

 

سوابق کاری و تحصیلی:

روزنامه نگار، استراتژیست محتوا و مشاور روابط عمومی کسب و کار

 

زمان برگزاری:

دوشنبه ۱۰ دی ماه

ساعت ۱۶ الی ۱۹

مهلت ثبت نام تا ۸ دی ماه ساعت ۱۶ است.

مکان کارگاه برای شرکت کنندگان ایمیل خواهد شد.

ما را دنبال کنید و در جریان اخبار مربوطه قرار بگیرید:

۰۲۱-۶۶۱۶۶۲۴۹                      ۰۲۱-۶۶۱۶۶۲۰۶

telegram کانال تلگرام ما

instagram صفحه‌ی اینستاگرام ما

twitter صفحه‌ی توییتر ما

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *