برگزاری کارگاه استانداردهای بین‌المللی و ملی و رگولاتوری تجهیزات پزشکی و IVD
۳ آبان ۱۳۹۸

کارگاه CRM

CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری می باشد و هدفش این است که ارتباط با مشتریانمان و نحوه پاسخ به نیازها و در خواست های آنها را به بهترین شکل مدیریت کنیم. که این امر باعث موفقیت روز افزون کسب و کارمان خواهد شد.
CRM استراتژی نحوه تعامل و مشارکت فعال با مشتریان است. سی آر ام موفق، کسب و کار را از دید مشتری می بیند و در برنامه ریزی خود تجربه مشتری را در نظر می گیرد. نگاه از دید مشتری به شما کمک می کند تا شکاف ها و فرصت های موجود در کسب و کارتان را مشاهده و استراتژی و فرآیند های موثرتری برای سازمان در نظر بگیرید.

 

مسائل مورد بررسی در این کارگاه:

  1. تعریف CRM
  2. تعریف maeketing automation
  3. طراحی فرایند ارتباط با مشتریان
  4. باشگاه مشتریان
  5. جایگاه سازمانی CRM
  6. ابزار های CRM و marketing automation
  7. مباحث و ترند های جدید

 

مدرس دوره:

جناب آقای آرمان فاطمی

 

سوابق کاری و تحصیلی:

کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه شریف

هم بنیانگذار و مدیرعامل واکاویک

 

زمان برگزاری:

سه شنبه ۲۱ ام آبان  ماه ۱۳۹۸

چهارشنبه ۲۲ ام آبان ماه ۱۳۹۸

ساعت ۱۶ الی ۱۹

مهلت ثبت نام تا دوشنبه ۲۰ ام آبان ماه ساعت ۱۲ است.

مکان کارگاه برای شرکت کنندگان ایمیل خواهد شد.

ما را دنبال کنید و در جریان اخبار مربوطه قرار بگیرید:

۰۲۱-۶۶۱۶۶۲۴۹                      ۰۲۱-۶۶۱۶۶۲۰۶

telegram کانال تلگرام ما

instagram صفحه‌ی اینستاگرام ما

twitter صفحه‌ی توییتر ما

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *